Problemen met een zadel- of tuigdeskundige?
Meld jouw geschil of klacht
Heb je een geschil met een van onze leden of een klacht? Laat het ons weten door het formulier op deze pagina in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je te helpen met dit geschil.
Let op: De rol van de geschillencommissie is uitsluitend bemiddelend. Aan onze adviezen kunnen geen rechten worden ontleend. Stel ons alstublieft tijdig op de hoogte indien je juridische stappen wenst te ondernemen.
Procedure geschil / klacht melden
- Download de volledige klachtenprocedure hier.
- Meld het geschil of klacht via het formulier op deze website.
- Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging met aanvullende informatie.
- De klacht of het geschil wordt beoordeeld door de klachtencommissie van de VZTD.
- Hoor en wederhoor bij beide partijen en eventueel inschakelen van een onafhankelijke deskundige
- Binnen 8 weken na ontvangst volledige klacht volgt een besluit
- Eventueel beroep mogelijk en opnieuw, definitieve beoordeling